Ahoj.No co se tice teorie,to zde nebudu vysvetlovat,protoze to se uci v kazde autoskole.Ja spis reknu moje zkusenosti.Hodne chyb delaji borci tim,ze kdyz se jim vlek,ci naves zacina kroutit,tak hned toci plne rejdy,a tim si to jeste vic rozhodi.Pri couvani s vlekem s tocnou(klasicky vlek)je nejlepsi se divat na tu napravu s tocnou,v jakem je postaveni vuci korbe.Pokud to mas srovnany,tak v podstate ti to bude couvat rovne,pak uz staci jen jemne tocit volantem,a vyrovnavat ten smer,a pujde ti to kam chces.Na tandemu a navesu se divej na zadni napravy,kam jdou.a postav je tam kam chces.NIc na tom neni tezkeho,akorat to chce se nenervovat,kdyz se nedari.Kazdy ma den blbec,kdy se skratka nedari,a i ja couvu krive.Killboro napsal:Ahoj lidi koukám na tenhle supr web a nevidim tady nikde to možná podstatný. A to je couvání z přívěsem a návěsem. Já si osobně myslim ,že je to docela dobrý téma aby vy zkušení řidiči jste nám začínajícím poradili jak na to. Já za celý svůj řidičský život ,který trvá už 12let najezdil hodně kilometrů osobními vozy a dodávkami i s přívěsy , vždy to bylo v pohodě. Jaké bylo moje překvapení ,když jsem se před měsícem a půl za sebe ( IFA L 60 ) připnul přívěz z Liazky a začalo to . Dopředu to byla pohoda ,ale dozadu to byl problém jak jsme začal couvat tak jsem to dokázal udržet rovně tak pět metru a začalo se to kroutit. A to mě fakt vytáčelo do maxima snažil jsem se poslouchat rady učitele ,ale pořád mě to neposlouchalo. Jaký já měl vítr ze zkoušek to si nedokážete představit. Přeju všem hodně šťastných kilometrů na pořádných a suchých silnicích.
Petr von Brunthal napsal: Hodne chyb delaji borci tim,ze kdyz se jim vlek,ci naves zacina kroutit,tak hned toci plne rejdy,a tim si to jeste vic rozhodi.Na tandemu a navesu se divej na zadni napravy,kam jdou.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků