Ťažké rozhodnutie...

Různé klábosení na ostatní témata ze života truckerů a nejen to.

Ťažké rozhodnutie...

Odeslatod jozi172 » 31 Kvě 2008 23:02

Ahoj JIPe! Mám na Teba jednu otázku alebo lepšie povedané chcel by somv vediet Tvoj názor! Síce študujem 2.ročník na VŠ, ale postupne a s istotou zisťujem, že ma učenie už prestáva baviť a je to pre mňa čím ďalej, tým viac skor utrpenie,než dosiahnutie nejakého cieľa. Preto sojím pred rozhodnutím, že by som školu nechal a šiel pracovať ako profesionálny šofér za veľký volant, neuveriteľne ma to ťahá a keď počúvam kamarátov,ktorí už jazdia, tak je to ešte horšie... Viacerí ma však odhovárajú, aby som to nerobil,že s mojím vzdelaním a hlavou je to skor hanba. Ale ja viem, že aj keď by som doštudoval hoci len Bc. aj tak by ma práca niekde v kancelárií nebavila a aj tak skončím za volantom. Bol som párkrát už aj s kamarármi na nejaké cesty a chystám sa aj toto leto, ale chcel by som jazdiť už sám na svojom trucku. Zatiaľ jazdím len na dodávkach v jednej malej firme, kde robím regionálny rozvoz a mám najazdených asi 100 000 - 150 000km, čo síce nie je veľa, ale na to, že mám vodičák 3 roky a ešte stále som študent, je to dosť.
Tak sa Tebe, ale nie len Teba ale aj ostatných návštevníkov tohto fóra spýtať na radu a vaše názory.
Vopred vám ďakujem a prajem veľa šťastných kilometrov bez nehod.
jozi172
 
Příspěvky: 1
Registrován: 01 Kvě 2008 15:04

Re: Ťažké rozhodnutie...

Odeslatod tOOdoo » 01 Čer 2008 08:52

2jozi172:
Co studuješ za školu?